Optimizacija in digitilizacija procesov

 


 


Izziv:
 

  • Veliko reklamacij.
  • Nezadovoljne stranke.
  • Zamujanje projektnih rokov.
  • Nesprejemanje sprememb (npr. neuporaba CRM-ja, novih sistemov v podjetju).


 

 

Željeno ciljno stanje:

 

  • Hitro reševanje reklamacij.
  • Stranke se vračajo in priporočajo naše storitve/produkte.
  • Dokončanje projektov v roku.
  • Povečana dodana vrednost na zaposlenega.
  • Zaposleni razumejo pomen uvajanja digitalizacije, podpirajo spremembe in uporabljajo programe.

 

 


 

Rešitev in orodje:

 

 

 

 

 

 

 

 

Your message has been sent. Thank you!

Osebne podatke hranimo in obdelujemo za namene ohranjevanja stika s strankami,
informacijsko-tržnega obveščanja in pospeševanja prodaje. Več o politiki varstva osebnih podatkov.