Delavnica učinkovita priprava in vodenje sestankov

Učinkovitost sestanka je odvisna od sodelujočih v procesu njegove priprave in izvedbe. Vodja sestanka, zapisnikar in udeleženci imajo odgovornosti in naloge pred sestankom, med in po sestanku.

  • Ste si kdaj želeli bolje odigrati vašo vlogo na sestanku?
  • Ste bili priča sestanku, ko je potekala debata brez posebnega cilja?
  • Ali ste že bili na sestankih, kjer ste potrošili veliko časa in sprejeli malo odločitev?
  • Ste si že kdaj izračunali, koliko bi prihranili z učinkovitejšimi sestanki?

Kaj so cilji delavnice?

  • Podati navodila za vloge in odgovornosti na sestanku v fazi priprave na sestanek, med sestankom in po sestanku
  • Naučiti se postavljanja jasnih ciljev
  • Naučiti se dajati konstruktivno kritiko na sestankih
  • Spoznati metode za ravnanje s težavnimi udeleženci

Komu je delavnica namenjena?

Vsem, ki želijo bolje voditi sestanke in vsem, ki želijo več prispevati kot udeleženci.

Vsebina delavnice:

  • vloge in odgovornosti vodje sestanka, zapisnikarja in udeležencev (pred in med sestankom ter po njem), razvoj dnevnega reda, izvajanje sestanka, zapisnik sestanka
  • dejavniki uspešnega sestanka: jasni cilji, dobro vzdušje, konstruktivna kritika - povratna informacija
  • ravnanje s težavnimi udeleženci sestanka (zamudniki, pokvarjene plošče, nejeverni tomaži..)
  • osebni akcijski načrt za učinkovitejše sestanke

Način dela

Praktična delavnica »Učinkovito vodenje sestankov« bo potekala v obliki predavanja, dela v skupinah, diskusij ter preigravanja vlog. Vključena bodo teoretična spoznanja na področju učinkovitih sestankov, praktični napotki iz prakse, aktivno sodelovanje in navezava na izkušnje udeležencev.

Kaj je bilo udeležencem na dosedanjih delavnicah najbolj všeč?

  • preigravanje vlog, igre in konkretno delo v skupinah,
  • dobra povezava z dejansko situacijo v življenju,
  • konstruktivno vključevanje vseh udeležencev,
  • preplet teorije in prakse,
  • dobre ideje, predlogi, ki so v pomoč pri vodenju sestankov,
  • kratek, učinkovit, zgoščen povzetek oz. napotek za učinkovito vodenje sestankov (od A do Ž)

Kdo vodi delavnico?

Alenka Planinc Rozman je procesna svetovalka, moderatorka in coach. Ima dolgoletne izkušnje pri vodenju projektov in timov v mednarodnih in slovenskih podjetjih na področjih raziskovanja trga, razvoja informacijske tehnologije za prodajo, marketing, finance in logistiko ter projektov geoinformatike. Ima mednarodni certifikat CPF - Certified Professional Facilitator pri IAF in leta 2006 zaključila šolanje za NLP coach po programu Mednarodne federacije (International Coach Federation - ICF, ZDA).


Kdaj in kje

 Delavnica obsega 8 šolskih ur v trajanju od 9h do 16h. Minimalno število udeležencev je 8, največje število je 16. V primeru premajhnega ali prevelikega števila prijav, si pridržujemo pravico spremeniti datume izvedbe. O tem bodo prijavljeni obveščeni 8 dni pred izvedbo.
Za večje skupine lahko delavnico  izvedemo na lokaciji naročnika. Pogoj le dovolj velik prostor s projektorjem.

Cena

Cena delavnice je 175 eur po udeležencu(brez ddv). Vsebuje izvedbo delavnice, materiale in osvežilne napitke.

Prijava

Prijavite se lahko na info@planinca.si ali preko naslenjega formularja, ker so tudi navedeni vsi pogoji prijave.

Ta spletna stran uporablja piškotke
Piškotke uporabljamo, da bi vam omogočili nemoteno in prijetno uporabniško izkušnjo. Z nadaljnjo uporabo te spletne strani se strinjate z našo politiko piškotkov.
Ne strinjam se