Aktualno
S prenosom znanja B2B kupcem do višje rasti
Ste vedeli, da:
-
Tradicionalna dinamika med partnerji in dobavitelji, ki je bila nekoč strogo transakcijska, se je v zadnjem času preoblikovala. V negotovih časih kot so ti, podjetja iščejo več kot le izdelke ali storitve; iščejo partnerstva, ki jim lahko zagotovijo podporo in sodelovanje. Ta premik poudarja pomen gradnje močnih odnosov in omrežij, ki lahko pomagajo podjetjem, da se na spreminjajoče se tržne razmere prilagodijo hitro, inovirajo in rastejo skupaj. Zato je ključnega pomena, da dobavitelji razumejo in se odzivajo na te spremenjene potrebe, ponujajo prilagojene rešitve in delujejo kot zaupanja vredni svetovalci, ki lahko prispevajo k dolgoročnemu uspehu svojih partnerjev.
-
Da lahko prodajno učinkovitost med vašimi strankami povečate za 2,3-kratnik, če storitev ali izdelek predstavljate osebno, torej mimo digitalnih kanalov? (vir Gartner 2024)? Priložnost, ki se pojavlja je v tem, da se v današnjem hitro spreminjajočem se svetu vse bolj zavedamo pomena ustvarjalnosti, intuicije in sodelovanja. Te veščine postajajo ključne za uspeh v številnih poklicih, saj ne gre več zgolj za posedovanje znanja, ampak za sposobnost prilagajanja in vodenja drugih skozi spremembe. Vodje projektov, prodajalci in strokovnjaki se morajo zdaj osredotočiti na to, da postanejo mentorji in moderatorji, ki spodbujajo rast in razvoj, namesto da bi bili le avtoritete na svojem področju. Ta premik paradigme odraža potrebo po bolj dinamičnih, prilagodljivih in človeku usmerjenih pristopih v vseh sektorjih.
-
In ste vedeli, da kar 77% podjetij poroča, da so zaposleni utrujeni od nenehnih sprememb na delovnem mestu? (vir Gartner 2024) Res je, da so spremembe na delovnem mestu za zaposlene lahko izziv, zato je ključnega pomena, da podjetja pri uvajanju novih storitev ali produktov upoštevajo človeški faktor. Učinkovito upravljanje sprememb zahteva, da se zaposleni počutijo vključene in informirane. Prav tako je pomembno, da podjetja zagotovijo ustrezno usposabljanje in podporo, da zaposleni ne samo razumejo, ampak tudi vidijo vrednost v spremembah. Ko so zaposleni del procesa in razumejo, kako bodo spremembe koristile njim in podjetju, je večja verjetnost, da bodo spremembe sprejete in uspešno implementirane.
Za vse, ki vplivajo na lojalnost strank, je bistveno, da se osredotočijo na gradnjo močnih odnosov, razumevanje in odzivanje na spremenjene potrebe ter na spodbujanje kulture, ki ceni prilagajanje in skupno rast.
S prenosom znanja do boljših rezultatov:
-
z vami želim deliti najnovejše prakse, izkušnje, veščine – za prenos znanja, ki spodbujajo rast, krepijo lojalnost naročnikov, spodbujajo prodajno učinkovitost, povečujejo učinke usposabljanj oz. strokovno podkovanost uporabnikov in partnerjev,
-
na dogodku bomo skupaj spoznali najučinkovitejše pristope prenosa znanja in usposabljanj, ki jih boste lahko ciljno uporabili za vaše naročnike, kupce in partnerje,
-
spoznali boste nove metode vključevanja udeležencev, sistemskega razmišljanja, evalvacije aktivnosti in uvajanja sprememb tako znotraj podjetja kot z vašimi poslovnimi partnerji.
-
na dogodku bo čas za izmenjavo izkušenj med udeleženci.
Kaj boste izvedeli/izkusili:
-
spoznali globalne trende, ki vplivajo na nove priložnosti predaje znanja B2B in razumeli zakaj je pomemben premik iz pasivnega v aktivno sodelovanje udeležencev B2B usposabljanj,
-
izvedeli kako za vaše kupce, partnerje in uporabnike načrtovati in kako izvajati usposabljanja in izobraževalne dogodke, kako vzpostaviti pozitivno in dovzetno okolje, ter dialog med udeleženci, s tem pa doseči končni namen – učinkovit prenos znanja za uporabo rešitve in produktov,
-
predstavili vam bomo proces evalvacije izobraževalnih dogodkov oz. usposabljanj. Predstavljen model boste lahko uporabili že pri naslednji organizaciji izobraževanj za vaše kupce ali pri organizaciji konference ali poslovnega srečanja,
-
spoznali model 'SCARF' za uspešno načrtovanje sprememb tako v podjetju kot tudi pri kupcih in uporabnikih.
Kdaj: 15. maja 2024, od 9.00 do 13.00
Kje: Kamnik, Samostan Mekinje
PRIJAVA IZVAJALEC
Ali je dogodek res pravi za vas oz. vaše sodelavce:
DA, če:
V procesu našega podjetja je predaja znanja do kupcev ključna za uporabo storitve oz. za nakup izdelka/rešitve;
Tržni nastop in prednost si gradimo z načrtovano predajo znanja in usposabljanji naših kupcev z aktualnimi trendi, pomembnimi izboljšavami, prednostmi in drugimi tehnikami.
Zanimajo nas mnenja naših kupcev, pomembno nam je njihovo zadovoljstvo, saj tako izboljšujemo svojo poslovno uspešnost.
Periodično ali ad-hoc izvajamo serije izobraževanj, dogodkov ali celo konferenc in nas zanimajo učinki na poslovni rezultat, zanima nas merljiv učinek (ROI) dogodka.
Posodobitev, izboljšava ali nadgradnje naše storitve ali izdelka/rešitve predstavlja izziv za zunanje partnerje in kupce, saj pri njih ne dobijo ustrezne pozornosti.
Ne prepoznajo prednosti – posledično rešitev ni sprejeta med partnerji.
V podjetju, med partnerji in kupci želimo uvesti nujno spremembo, pri tem pa naletimo na odpor do sprememb.
Mogoče NE, če
Nimamo časa, da bi usposabljali prodajne ekipe, vodje projektov. Vzpostavljeno imamo prodajne ekipe, vodje projektov, ki izvajajo usposabljanja pri strankah.
Nimamo niti časa za pridobivanje novih znanj in pristopov. S tem bomo še počakali.
Usposabljanja in prenosa znanj smo uvedli in že dosegamo konkretne rezultate.
Imamo slabe izkušnje, usposabljanja so bila preobsežna, zavzetost udeležencev majhna, stopnja prenosa znanj pa minimalna.
Vzpostavili smo kontrolne točke, uvedli smo sistem evalvacije odnosa s kupci in s tem smo 100% zadovoljni.
Kdo bo na dogodku:
• Vodje projektov
• Produktni vodje
• Direktorji, vodje prodaje, vodje marketinga
• Prodajalci, ki prodajajo storitve ali produkte skozi prenos znanja
• Vsi, ki se ukvarjajo z usposabljanjem, organizacijo konferenc B2B
Cena
Kotizacija za eno prijavo 220 eur + ddv.
Kotizacija za DVE osebi iz vašega podjetja 330 eur + ddv.
Kotizacija vključuje:
-
gradivo
-
pogostitev (jutranja kava, čaj, lahko kosilo)
-
presenečenje
Udeleženci bomo imeli čas za mreženje in spoznavanje zanimivih udeležencev iz različnih okolij.
To bo odlična priložnost za izmenjavo izkušenj, idej in nasvetov med ljudmi, ki delijo podobne izzive.
Ne zamudite te edinstvene priložnosti za učenje, navdih in povezovanje.
Število mest je omejeno. Termin: 15. maj 2024, med 9.00 in 13.00.
Čas za mreženje med 8.00 in 9.00 in 13.00 in 14.00.
PRIJAVA