Aktualno


S prenosom znanja B2B kupcem do višje rasti


Ste vedeli, da:

  1. Tradicionalna dinamika med partnerji in dobavitelji, ki je bila nekoč strogo transakcijska, se je v zadnjem času preoblikovala. V negotovih časih kot so ti, podjetja iščejo več kot le izdelke ali storitve; iščejo partnerstva, ki jim lahko zagotovijo podporo in sodelovanje. Ta premik poudarja pomen gradnje močnih odnosov in omrežij, ki lahko pomagajo podjetjem, da se na spreminjajoče se tržne razmere prilagodijo hitro, inovirajo in rastejo skupaj. Zato je ključnega pomena, da dobavitelji razumejo in se odzivajo na te spremenjene potrebe, ponujajo prilagojene rešitve in delujejo kot zaupanja vredni svetovalci, ki lahko prispevajo k dolgoročnemu uspehu svojih partnerjev.
     
  2. Da lahko prodajno učinkovitost med vašimi strankami povečate za 2,3-kratnik, če storitev ali izdelek predstavljate osebno, torej mimo digitalnih kanalov? (vir Gartner 2024)?  Priložnost, ki se pojavlja je v tem, da se v današnjem hitro spreminjajočem se svetu vse bolj zavedamo pomena ustvarjalnosti, intuicije in sodelovanja. Te veščine postajajo ključne za uspeh v številnih poklicih, saj ne gre več zgolj za posedovanje znanja, ampak za sposobnost prilagajanja in vodenja drugih skozi spremembe. Vodje projektov, prodajalci  in strokovnjaki se morajo zdaj osredotočiti na to, da postanejo mentorji in moderatorji, ki spodbujajo rast in razvoj, namesto da bi bili le avtoritete na svojem področju. Ta premik paradigme odraža potrebo po bolj dinamičnih, prilagodljivih in človeku usmerjenih pristopih v vseh sektorjih.
     
  3. In ste vedeli, da kar 77% podjetij poroča, da so zaposleni utrujeni od nenehnih sprememb na delovnem mestu? (vir Gartner 2024) Res je, da so spremembe na delovnem mestu za zaposlene lahko izziv, zato je ključnega pomena, da podjetja pri uvajanju novih storitev ali produktov upoštevajo človeški faktor. Učinkovito upravljanje sprememb zahteva, da se zaposleni počutijo vključene in informirane. Prav tako je pomembno, da podjetja zagotovijo ustrezno usposabljanje in podporo, da zaposleni ne samo razumejo, ampak tudi vidijo vrednost v spremembah. Ko so zaposleni del procesa in razumejo, kako bodo spremembe koristile njim in podjetju, je večja verjetnost, da bodo spremembe sprejete in uspešno implementirane.

 

                



Za vse, ki vplivajo na lojalnost strank, je bistveno, da se osredotočijo na gradnjo močnih odnosov, razumevanje in odzivanje na spremenjene potrebe ter na spodbujanje kulture, ki ceni prilagajanje in skupno rast.

S prenosom znanja do boljših rezultatov:

 
Kaj boste izvedeli/izkusili:

 

Kdaj:   28. november 2024, od 8.00 do 14.00 



Kje: Kamnik, Samostan Mekinje


PRIJAVA     IZVAJALEC
 

Ali je dogodek res pravi za vas oz. vaše sodelavce:
DA, če:

 V procesu našega podjetja je predaja znanja do kupcev ključna za uporabo storitve oz. za nakup izdelka/rešitve;
 Tržni nastop in prednost si gradimo z načrtovano predajo znanja in usposabljanji naših kupcev  z aktualnimi trendi, pomembnimi izboljšavami, prednostmi in drugimi tehnikami.
 Zanimajo nas mnenja naših kupcev, pomembno nam je njihovo zadovoljstvo, saj tako izboljšujemo svojo poslovno uspešnost.
 Periodično ali ad-hoc izvajamo serije izobraževanj, dogodkov ali celo konferenc in nas zanimajo učinki na poslovni rezultat, zanima nas merljiv učinek (ROI) dogodka.
 Posodobitev, izboljšava ali nadgradnje naše storitve ali izdelka/rešitve predstavlja izziv za zunanje partnerje in kupce, saj pri njih ne dobijo ustrezne pozornosti.
 Ne prepoznajo prednosti – posledično rešitev ni sprejeta med partnerji.
 V podjetju, med partnerji in kupci želimo uvesti nujno spremembo, pri tem pa naletimo na odpor do sprememb.
 

Mogoče NE, če

 Nimamo časa, da bi usposabljali prodajne ekipe, vodje projektov. Vzpostavljeno imamo prodajne ekipe, vodje projektov, ki izvajajo usposabljanja pri kupcih.
 Nimamo niti časa za pridobivanje novih znanj in pristopov.  S tem bomo še počakali.
 Usposabljanja in prenosa znanj smo uvedli in že dosegamo konkretne rezultate.
 Imamo slabe izkušnje, usposabljanja so bila preobsežna, zavzetost udeležencev majhna, stopnja prenosa znanj pa minimalna.
 Vzpostavili smo kontrolne točke, uvedli smo sistem evalvacije odnosa s kupci in s tem smo 100% zadovoljni.

 

Kdo bo na dogodku:

• Vodje projektov
• Produktni vodje
• Direktorji, vodje prodaje, vodje marketinga
• Prodajalci, ki prodajajo storitve ali produkte skozi prenos znanja
• Vsi, ki se ukvarjajo z usposabljanjem, organizacijo konferenc B2B

 

Cena

Kotizacija za eno prijavo 220 eur + ddv.
Kotizacija za DVE osebi iz vašega podjetja 330 eur + ddv.
Kotizacija vključuje:

Z nami bo tudi posebna gostja: Ana Maria Mitić, ki na poslovni poti že dvajset let pomaga posameznikom in podjetjem najti kreativne rešitve za vsako pomembno priložnost. 


Udeleženci bomo imeli čas za mreženje in spoznavanje zanimivih udeležencev iz različnih okolij. 
To bo odlična priložnost za izmenjavo izkušenj, idej in nasvetov med ljudmi, ki delijo podobne izzive.

Ne zamudite te edinstvene priložnosti za učenje, navdih in povezovanje.

Število mest je omejeno. Termin:  28. november 2024, med 8.00 in 14.00

Čas za mreženje med 8.00 in 8.35 in 13.00 in 14.00.

 

PRIJAVA

 

Mnenja udeležencev:

Udeležil sem se fantastičnega strokovnega dogodka, ki ga je organizirala in vodila Alenka Planinc Rozman. Dogodek resnično zadane bistvo – kako iz običajnih poslovnih odnosov narediti resnično močna in vzdržna partnerstva, kako izboljšati osebne predstavitve, voditi delavnice in izobraževanja za prenos znanja na svoje kupce, ter kako učinkovito motivirati in vključevati udeležence delavnic.

Pridobljeno znanje in osvojene tehnike bom s pridom uporabil pri organizaciji boljših izobraževanj in dogodkov. Prav tako bom poskrbel, da pride do prenosa znanja tudi znotraj našega podjetja, saj sem na dogodku spoznal kako ključnega pomena je, da smo vsi zaposleni opremljeni z znanjem in potrebnimi veščinam.

Alenkin strokovni dogodek toplo priporočam vsem produktnim vodjem, vodjem projektov, prodajalcem in direktorjem – res super vsebine za bolj trajnostno poslovanje, hkrati pa tudi priložnost za izmenjavo mnenj in druženje s soudeleženci delavnice.

Lokacija in organizacija dogodka v samostanu Mekinje v Kamniku je bila naravnost čudovita, mirna in navdihujoča, kar je še dodatno pripomoglo k res pozitivni izkušnji.

 

Igor Smirnov, direktor

 Netica d.o.o. 

 

 

 Na strokovnem dogodku z Alenko  sem pridobil nova  znanja in uporabne informacije potrebna pri  realizaciji projektov.

 Priporočam udeležbo na dogodku vsem, ki so v organizaciji nosilci sprememb in še posebej direktorjem in vsem managerjem.

 Pri Alenki cenim tudi njeno sposobnost, da je omogočila spontano in neposredno izmenjavo mnenj z udeleženci dogodka, s čemer sem pridobil širši uvid v  prakse v drugih organizacijah.

 Priporočam!

 

                         Gorazd Gornjec, direktor

                         Copiabiro d.o.o. 

 

Z udeležbo na dogodku, sem spoznal uporabne pristope in načine, ki nam že pomagajo pri boljši organizaciji in izvedbi VISTRINE Akademije. Akademijo organiziramo skupaj s proizvajalci, saj se zavedamo, da je  poučevanje naših poslovnih partnerjev in strank ključno za  uspešno sodelovanje.

Posebej sem z udeležbo dobil potrditev, da samo' tehnične zadeve'  niso dovolj.  Pomembno je pridobiti povratne informacije, ki pa jih lahko dobimo s postavljanjem pravih vprašanj, na pravi način  in vključevanje udeležencev na naših dogodkih VISTRINE Akademije.  Izmenjave mnenj med nami kot svetovalci, proizvajalci in kupci omogoča boljše razumevanje potreb trga in prilagajanje ponudbe.

Hvala, Alenka za nove poglede in pristope.

Primož Pančur

Namestnik direktorja

Vistra d.o.o.

 

Na strokovnem dogodku 'S prenosom znanja B2B kupcem do višje rasti' se je zbrala neverjetna skupina udeležencev. Energija je bila pozitivna in odprli so se mnogi novi pogledi na aktualne teme.

 Dobil sem veliko znanja, ki sem ga že začel uporabljati za nadgradnjo prodajnih obiskov in pri načrtovanju usposabljanj prodajalcev naših sistemov za zaklepanje, ter sistemov za ogrevanje in hlajenje.

 Udeležbo priporočam vsem tehničnim strokovnjakom, ki so se pripravljeni razvijati in krepiti odnos s kupci.

 

 Janen Pavlič, komerciala  UPONOR program

             DOM-TITAN d.d.


 

           Znanje, ki smo ga osvojili na dogodku je izjemnega pomena za osebni in poslovni razvoj. 

           Spodbuja razmišljanje izven okvirov, kar vodi do inovativnih idej, boljših rešitev in prebojev. 

           Novo znanje sem takoj začela uporabljati v komunikaciji s poslovnimi partnerji in tudi v  komunikaciji izven službe.

 

        Mag. Darja Žlogar, vodja oddelka ekonomski raziskav

        Center za mednarodno sodelovanje in razvoj

 

              

Na strokovni dogodek bi povabila ljudi, ki delajo z različnimi deležniki, še posebej, kjer so pomembni odnosi in se drži rdeča nit, fokus. Tako bodo pridobili nekatere nove ideje in metode glede ustrezne komunikacije, s katero ohranjajo tako medosebno kot poslovno spoštovanje.

Ozavestila sem, kako je pomembno kdo komunicira s kom, - nivo komuniciranja vodja projekta – vodja projekta, odločevalec – odločevalec – s tem se sledi procesom, hitreje do rešitev/rezultatov in se ohranja odgovornost. 

Na tej točki bi predvsem poudarila izzive, ki pogosto onemogočajo delo z naslova neustreznega vrstnega reda komuniciranja. Tako prihaja do trenj, slabšanja odnosov in neustrezne izvedbe posameznih del.

Znanja, ki sem jih pridobila so primarno vezana za področje B2B, mi je pa bilo všeč, ker smo način komunikacije razširili tudi na bolj interno sfero, ko je pomembno kako nagovorimo sodelavce.

 

Mojca Razboršek, Vodja produktov 

T - 2, d. o. o

 

Udeležila sem se strokovnega dogodka 'S prenosom znanja B2B kupcem do višje rasti', kjer sem se seznanila s sodobnimi  metodami, ki podprejo realizacijo projektov v dogovorjenem času in sredstvi. To znanje učinkovito uporabljam na sestankih projektnih skupin. Odkrila sem, da lahko s postavljanjem pravih vprašanj skupaj najdemo rešitve, ki so sprejemljive za vse udeležence in hkrati krepijo sodelovanje z naročnikom. Posebno dragoceno je bilo, da so bili  na dogodku prisotni udeleženci iz različnih panog. Alenka je ustvarila  sproščeno  atmosfero, ki je spodbujala udeležence k  interdisciplinarni izmenjavi dobrih praks.

Nina Prkič Požar, projektni vodja

Igea d.o.o. 

Alenka je ena tistih facilitatorjev, ki jo lahko večkrat obiščemo na sicer vsebinsko enaki delavnici, pa se bo vedno zgodil nov prenos znanja.  Ker gre za novejši, bolj agilen in ne avtokratski ali predavateljski prenos znanja, nam pridobljeno znanje  omogoča učinkovit,  vendar  enostaven pristop k  reševanju poblemov,  izboljšavi, ter nenazadnje povečanju prodaje z učinkovitim B2B komuniciranjem.

Z njo sodelujem tudi zato, ker se poleg gostujočih vsebin, ki jih pripravim, dogodka z veseljem lotim tudi kot udeleženka, saj razumem pomembnost nenehnega razvoja za boljšo poslovno rast.                    

Ana Maria Mitić, kreativne rešitve za vsako pomembno priložnost

M.I.T.I.C. d.o.o.

 

Udeležba na delavnici »S prenosom znanja B2B kupcem do višje rasti« je bila zelo koristna in zanimiva izkušnja. Vsebina delavnice, kot tudi način aplikacije posameznih tehnik, zelo učinkovito vodijo k boljšim rezultatom. Vsakega udeleženca prisili k razmišljanju izven ustaljenih okvirjev, kar posledično pripelje do novih pogledov in spoznanj. Alenka je suvereno in strokovno moderirala celoten potek in s tem tudi ustvarila zelo kreativno vzdušje v sami skupini.

Udeležbo toplo priporočam.

 

Milan Dragič, direktor

Process Space d.o.o.

 

Udeležil sem se strokovnega dogodka "S prenosom znanja B2B kupcem do višje rasti" in gospa Alenka Rozman zna odpirati oči. Moje štiri ključne ugotovitve, oziroma, kaj bi lahko rekel, daj sem "odnesel" s sabo:

1. podjetja ne iščejo več le izdelkov in storitev, temveč partnerstva, ki prinašajo prilagojene rešitve in dolgoročno sodelovanje - osebno svetovanje všteto v ceno. Lahko dodam samo, da je gospodarski svet zakorakal globoko v dobo UI in kar čedalje bolj šteje, so pristni odnosi podjetje - klient.

2. Neposredni stiki, pogovori, produktivni sestanki in predstavitve so  za kar 2,3-krat bolj učinkoviti kot digitalne alternative.

3. Ko se v podjetju pripravljajo spremembe, se moramo zavedati, da to vpliva na delovno klimo. Kar 77 % podjetij poroča o utrujenosti zaposlenih zaradi nenehnih sprememb. Na dogodku sem pridobil vpogled v to, kako pomembno je vključiti zaposlene v proces sprememb ter zagotoviti, da razumejo njihovo vrednost.

4. "Ignorance is bliss." Nezavedno nekompetentnih je po moji oceni veliko, tako med podjetniki kot klienti. Moja naloga, kot predavatelja in trenerja UI je, da kliente skuša pripeljati od stopnje nezavedne nekompetence do zavedne kompetence. Seveda na subtilno prijazen način. :)

Dogodek bi priporočil vsem, ki želijo izboljšati svojo sposobnost prilagajanja in gradnje trajnih poslovnih odnosov.

Miha Krajnc

Svetovalec za AI integracijo, LIR·AI

Your message has been sent. Thank you!

Osebne podatke hranimo in obdelujemo za namene ohranjevanja stika s strankami,
informacijsko-tržnega obveščanja in pospeševanja prodaje. Več o politiki varstva osebnih podatkov.