Ste vedeli, da:
Za vse, ki vplivajo na lojalnost strank, je bistveno, da se osredotočijo na gradnjo močnih odnosov, razumevanje in odzivanje na spremenjene potrebe ter na spodbujanje kulture, ki ceni prilagajanje in skupno rast.
S prenosom znanja do boljših rezultatov:
Kdaj: 28. november 2024, od 8.00 do 14.00
Kje: Kamnik, Samostan Mekinje
PRIJAVA IZVAJALEC
V procesu našega podjetja je predaja znanja do kupcev ključna za uporabo storitve oz. za nakup izdelka/rešitve;
Tržni nastop in prednost si gradimo z načrtovano predajo znanja in usposabljanji naših kupcev z aktualnimi trendi, pomembnimi izboljšavami, prednostmi in drugimi tehnikami.
Zanimajo nas mnenja naših kupcev, pomembno nam je njihovo zadovoljstvo, saj tako izboljšujemo svojo poslovno uspešnost.
Periodično ali ad-hoc izvajamo serije izobraževanj, dogodkov ali celo konferenc in nas zanimajo učinki na poslovni rezultat, zanima nas merljiv učinek (ROI) dogodka.
Posodobitev, izboljšava ali nadgradnje naše storitve ali izdelka/rešitve predstavlja izziv za zunanje partnerje in kupce, saj pri njih ne dobijo ustrezne pozornosti.
Ne prepoznajo prednosti – posledično rešitev ni sprejeta med partnerji.
V podjetju, med partnerji in kupci želimo uvesti nujno spremembo, pri tem pa naletimo na odpor do sprememb.
Mogoče NE, če
Nimamo časa, da bi usposabljali prodajne ekipe, vodje projektov. Vzpostavljeno imamo prodajne ekipe, vodje projektov, ki izvajajo usposabljanja pri kupcih.
Nimamo niti časa za pridobivanje novih znanj in pristopov. S tem bomo še počakali.
Usposabljanja in prenosa znanj smo uvedli in že dosegamo konkretne rezultate.
Imamo slabe izkušnje, usposabljanja so bila preobsežna, zavzetost udeležencev majhna, stopnja prenosa znanj pa minimalna.
Vzpostavili smo kontrolne točke, uvedli smo sistem evalvacije odnosa s kupci in s tem smo 100% zadovoljni.
• Vodje projektov
• Produktni vodje
• Direktorji, vodje prodaje, vodje marketinga
• Prodajalci, ki prodajajo storitve ali produkte skozi prenos znanja
• Vsi, ki se ukvarjajo z usposabljanjem, organizacijo konferenc B2B
Kotizacija za eno prijavo 220 eur + ddv.
Kotizacija za DVE osebi iz vašega podjetja 330 eur + ddv.
Kotizacija vključuje:
Z nami bo tudi posebna gostja: Ana Maria Mitić, ki na poslovni poti že dvajset let pomaga posameznikom in podjetjem najti kreativne rešitve za vsako pomembno priložnost.
Udeleženci bomo imeli čas za mreženje in spoznavanje zanimivih udeležencev iz različnih okolij.
To bo odlična priložnost za izmenjavo izkušenj, idej in nasvetov med ljudmi, ki delijo podobne izzive.
Ne zamudite te edinstvene priložnosti za učenje, navdih in povezovanje.
Število mest je omejeno. Termin: 28. november 2024, med 8.00 in 14.00
Čas za mreženje med 8.00 in 8.35 in 13.00 in 14.00.
Udeležil sem se fantastičnega strokovnega dogodka, ki ga je organizirala in vodila Alenka Planinc Rozman. Dogodek resnično zadane bistvo – kako iz običajnih poslovnih odnosov narediti resnično močna in vzdržna partnerstva, kako izboljšati osebne predstavitve, voditi delavnice in izobraževanja za prenos znanja na svoje kupce, ter kako učinkovito motivirati in vključevati udeležence delavnic.
Pridobljeno znanje in osvojene tehnike bom s pridom uporabil pri organizaciji boljših izobraževanj in dogodkov. Prav tako bom poskrbel, da pride do prenosa znanja tudi znotraj našega podjetja, saj sem na dogodku spoznal kako ključnega pomena je, da smo vsi zaposleni opremljeni z znanjem in potrebnimi veščinam.
Alenkin strokovni dogodek toplo priporočam vsem produktnim vodjem, vodjem projektov, prodajalcem in direktorjem – res super vsebine za bolj trajnostno poslovanje, hkrati pa tudi priložnost za izmenjavo mnenj in druženje s soudeleženci delavnice.
Lokacija in organizacija dogodka v samostanu Mekinje v Kamniku je bila naravnost čudovita, mirna in navdihujoča, kar je še dodatno pripomoglo k res pozitivni izkušnji.
Igor Smirnov, direktor
Na strokovnem dogodku z Alenko sem pridobil nova znanja in uporabne informacije potrebna pri realizaciji projektov.
Priporočam udeležbo na dogodku vsem, ki so v organizaciji nosilci sprememb in še posebej direktorjem in vsem managerjem.
Pri Alenki cenim tudi njeno sposobnost, da je omogočila spontano in neposredno izmenjavo mnenj z udeleženci dogodka, s čemer sem pridobil širši uvid v prakse v drugih organizacijah.
Priporočam!
Gorazd Gornjec, direktor
Z udeležbo na dogodku, sem spoznal uporabne pristope in načine, ki nam že pomagajo pri boljši organizaciji in izvedbi VISTRINE Akademije. Akademijo organiziramo skupaj s proizvajalci, saj se zavedamo, da je poučevanje naših poslovnih partnerjev in strank ključno za uspešno sodelovanje.
Posebej sem z udeležbo dobil potrditev, da samo' tehnične zadeve' niso dovolj. Pomembno je pridobiti povratne informacije, ki pa jih lahko dobimo s postavljanjem pravih vprašanj, na pravi način in vključevanje udeležencev na naših dogodkih VISTRINE Akademije. Izmenjave mnenj med nami kot svetovalci, proizvajalci in kupci omogoča boljše razumevanje potreb trga in prilagajanje ponudbe.
Hvala, Alenka za nove poglede in pristope.
Primož Pančur
Namestnik direktorja
Na strokovnem dogodku 'S prenosom znanja B2B kupcem do višje rasti' se je zbrala neverjetna skupina udeležencev. Energija je bila pozitivna in odprli so se mnogi novi pogledi na aktualne teme.
Dobil sem veliko znanja, ki sem ga že začel uporabljati za nadgradnjo prodajnih obiskov in pri načrtovanju usposabljanj prodajalcev naših sistemov za zaklepanje, ter sistemov za ogrevanje in hlajenje.
Udeležbo priporočam vsem tehničnim strokovnjakom, ki so se pripravljeni razvijati in krepiti odnos s kupci.
Janen Pavlič, komerciala UPONOR program
Znanje, ki smo ga osvojili na dogodku je izjemnega pomena za osebni in poslovni razvoj.
Spodbuja razmišljanje izven okvirov, kar vodi do inovativnih idej, boljših rešitev in prebojev.
Novo znanje sem takoj začela uporabljati v komunikaciji s poslovnimi partnerji in tudi v komunikaciji izven službe.
Mag. Darja Žlogar, vodja oddelka ekonomski raziskav
Center za mednarodno sodelovanje in razvoj
Na strokovni dogodek bi povabila ljudi, ki delajo z različnimi deležniki, še posebej, kjer so pomembni odnosi in se drži rdeča nit, fokus. Tako bodo pridobili nekatere nove ideje in metode glede ustrezne komunikacije, s katero ohranjajo tako medosebno kot poslovno spoštovanje.
Ozavestila sem, kako je pomembno kdo komunicira s kom, - nivo komuniciranja vodja projekta – vodja projekta, odločevalec – odločevalec – s tem se sledi procesom, hitreje do rešitev/rezultatov in se ohranja odgovornost.
Na tej točki bi predvsem poudarila izzive, ki pogosto onemogočajo delo z naslova neustreznega vrstnega reda komuniciranja. Tako prihaja do trenj, slabšanja odnosov in neustrezne izvedbe posameznih del.
Znanja, ki sem jih pridobila so primarno vezana za področje B2B, mi je pa bilo všeč, ker smo način komunikacije razširili tudi na bolj interno sfero, ko je pomembno kako nagovorimo sodelavce.
Mojca Razboršek, Vodja produktov
Udeležila sem se strokovnega dogodka 'S prenosom znanja B2B kupcem do višje rasti', kjer sem se seznanila s sodobnimi metodami, ki podprejo realizacijo projektov v dogovorjenem času in sredstvi. To znanje učinkovito uporabljam na sestankih projektnih skupin. Odkrila sem, da lahko s postavljanjem pravih vprašanj skupaj najdemo rešitve, ki so sprejemljive za vse udeležence in hkrati krepijo sodelovanje z naročnikom. Posebno dragoceno je bilo, da so bili na dogodku prisotni udeleženci iz različnih panog. Alenka je ustvarila sproščeno atmosfero, ki je spodbujala udeležence k interdisciplinarni izmenjavi dobrih praks.
Nina Prkič Požar, projektni vodja
Alenka je ena tistih facilitatorjev, ki jo lahko večkrat obiščemo na sicer vsebinsko enaki delavnici, pa se bo vedno zgodil nov prenos znanja. Ker gre za novejši, bolj agilen in ne avtokratski ali predavateljski prenos znanja, nam pridobljeno znanje omogoča učinkovit, vendar enostaven pristop k reševanju poblemov, izboljšavi, ter nenazadnje povečanju prodaje z učinkovitim B2B komuniciranjem.
Z njo sodelujem tudi zato, ker se poleg gostujočih vsebin, ki jih pripravim, dogodka z veseljem lotim tudi kot udeleženka, saj razumem pomembnost nenehnega razvoja za boljšo poslovno rast.
Ana Maria Mitić, kreativne rešitve za vsako pomembno priložnost
Udeležba na delavnici »S prenosom znanja B2B kupcem do višje rasti« je bila zelo koristna in zanimiva izkušnja. Vsebina delavnice, kot tudi način aplikacije posameznih tehnik, zelo učinkovito vodijo k boljšim rezultatom. Vsakega udeleženca prisili k razmišljanju izven ustaljenih okvirjev, kar posledično pripelje do novih pogledov in spoznanj. Alenka je suvereno in strokovno moderirala celoten potek in s tem tudi ustvarila zelo kreativno vzdušje v sami skupini.
Udeležbo toplo priporočam.
Milan Dragič, direktor
Udeležil sem se strokovnega dogodka "S prenosom znanja B2B kupcem do višje rasti" in gospa Alenka Rozman zna odpirati oči. Moje štiri ključne ugotovitve, oziroma, kaj bi lahko rekel, daj sem "odnesel" s sabo:
1. podjetja ne iščejo več le izdelkov in storitev, temveč partnerstva, ki prinašajo prilagojene rešitve in dolgoročno sodelovanje - osebno svetovanje všteto v ceno. Lahko dodam samo, da je gospodarski svet zakorakal globoko v dobo UI in kar čedalje bolj šteje, so pristni odnosi podjetje - klient.
2. Neposredni stiki, pogovori, produktivni sestanki in predstavitve so za kar 2,3-krat bolj učinkoviti kot digitalne alternative.
3. Ko se v podjetju pripravljajo spremembe, se moramo zavedati, da to vpliva na delovno klimo. Kar 77 % podjetij poroča o utrujenosti zaposlenih zaradi nenehnih sprememb. Na dogodku sem pridobil vpogled v to, kako pomembno je vključiti zaposlene v proces sprememb ter zagotoviti, da razumejo njihovo vrednost.
4. "Ignorance is bliss." Nezavedno nekompetentnih je po moji oceni veliko, tako med podjetniki kot klienti. Moja naloga, kot predavatelja in trenerja UI je, da kliente skuša pripeljati od stopnje nezavedne nekompetence do zavedne kompetence. Seveda na subtilno prijazen način. :)
Dogodek bi priporočil vsem, ki želijo izboljšati svojo sposobnost prilagajanja in gradnje trajnih poslovnih odnosov.
Svetovalec za AI integracijo, LIR·AI